Monday, May 17, 2010

luahan isi hati ku.....

aku rase aku xcukup baik untuk
si dia. yerla aku xsehebat seperti kekasih dia dulu kale. aku x berduit.pelajaran ntah kemana.aku xde ape2. aku hanya ada emosi yg bole mnyakitkn hati.....ntah la. aku mmg xcukup baik xcukup hebat. terasa diri aku ni kosong. aku hanya mampu berikan kasih syg&cinta tp boleh ke aku bahagiakan dia seperti dia bahagia bersama kekasih dia dahulu?haih biler diingat kembali aku seolah2 terjatuh di perigi yg gelap penuh dgn kesuraman.
LELAKI adalah insan istimewa, biarkan mereka terus dgn ego,merengek. seburuk buruk prangai LELAKI, ia akan terus melekat di hati kita slagi hayat dikandung badan..

as for me is different, if my bf is not at here,boleh jadik
porak peranda. Mmg true..

eventhough kat clas, rmai lagi yang encem, wajahnya yg dh ditatap sejak tarikh ber couple itu juga yg mengetuk pintu hati. Mmg lah dia tak se encem David Beckham mmg David Beckham tu x encem but the face yang ikhlas dari bf aku, forever melekat kat
hati and sukar ada pengganti......

pendek kata la, biarlah bf kite ngan egonye sepanjang hari. biarlah dia merengek. tanpanya, hidup tidak berseri dan x bererti.

Demikianlah besarnya erti seorang BF in our life!!

No comments:

Post a Comment