Saturday, July 2, 2011

Alone!!!!!

nape sume org pown nk tggl kn aku ha?hurm...myb da nasib la kn,pose pown nk dkt da lg sebulan jew then raye,beraya sorg diri la nampknye Aina Ilyana,for the 1st time,aku akn berpose n beraye sorg2,kompem time 2 aku nangeh gile,daddy satu family(uncle aku) nk pindah dok singapore,so lpas daddy pindah sane aku dok sorg2 la pas ney,i have to work hard after this,nak hidopkn.umo bru 18 tahun,tp ase cam da bpuluh-puluh tahun aku idop.ya,idop kdng2 membosankn,tp life must go on kn.aku bkn nk cite sal cite sedih aku,tp aku just nk luahkn.kt sini jela tmpt aku nk luahkn pown.yela aku bkn ade sape2 kt sini,mmg aku idop sorg2.so,sape yg ta suke 2 jgn la bace k(da merepek jauh da aku ney,da lari dri tajuk ).to daddy,take care tau kt sane nnt,yana syg daddy satu family sgt2,thanks coz jage yana,slalu bwk yana p klinik/hosptl,jage yana ble yana sakit,jage makan/minum yana,bg yana stay umah daddy,beli brg2 tok yana.yana tau,yana bnyk susahkn daddy.daddy care yana bek sgt,mmg yana ta bleh blas daddyT_T.....i love u so much daddy.ok,skg aku ta tau cam ne idop aku da pas daddy tada.kwn2 sume da smbg stdy,kwn pown brape kerat sangt,ramai jgk org ckp aku sombong,aku bkn sombong,just ta pandai nk bergaul,aku bkn mcm org lain,aku start skola darjah 4 kot,tadika sampai darjah 3 aku blaja kt umah,tmbah plak aku dlu pown jrg p skola sbb slalu masok hospitl,korng mesty tnye mane family akukn...aku x penh tggl ngn die org sejak lahir,tp aku tau dieorg sygkn aku,sejak lahir aku tggl ngn aunty n uncle aku(bkn daddy)family aku dok US,arwh tokwan aku cite mmg family aku nk bwk aku skali p US 2 tp tokwan aku ta bg coz tkot aku lupe budaye org melayu,yela kecik kn time 2,bdk2 kn senang terpengaruh.last aku jmpe family aku tahun lepas,time raye,tahun ney dieorg ckp dieorg ta blik raye.sumpah cdy gile kown,tahun ney jgk la aku xdpt nk beraye ngn tokwan,tokwan.....yana rindu tokwan,nape tokwan tgglkn yana cpt sgt T_T ......beruntung org yg ade family dekatkn.tapi aku xphm kdg2 ngn budk2 zaman skg yg ta suke dok ngn family dieorg sendri,korng beruntung tau family dkt ngn korng,kalau sakit ade org tgkkan,kalau ade masalah boleh berkongsi n tnye pendapt dieorg,so bersyukur la sikit,cube korng bayngkn kalau korg ade kt tmpat aku.sume bende kene wat sendri,nk makan cari sendri,nak bayar sewa umah kene cari duit sendri,yup mmg la kite pggl 2 berdikarikn tp dlm usia mcm ney patot nye stdy kn?korg beruntung dpt rase kasih syg family korng,aku x penah...hargailah dieorg,bg kasih syg korng kt dieorg.n lagi satu kalau yg bercinta 2 plak,ney just peringatan k,benda paling kejam di dunia adalah bile kite membuat seseorg 2 SAYANG AND CINTEKAN kite,walhal kite TIDAK menyginye or cintekn die,dan ingtla JANGAN KITE TINGGLKN ORG YG KITE SYG KERANA ORG YG KITE SUKE,SBB ORG YG KITE SUKE AKN TGGLKN KITE UNTUK ORG YG DIE SYG.so,kalau mmg ta suke org 2 jgn la nk sikse diri sendi nk cple jgk ngn org 2,kdg2 korng bkn syg pown ngn cple korng 2,korng just nk memiliki jew.lebih2 lg kalau cple korg 2 lawa/encem (hotstuff). pd pendapat aku,kalau nk cri pasngn 2 bia org yg btol2 syg n cintekn kite yg cari kite,bkn kite yg cari dieorg,aku ckp sbb bende 2 pnh jd dlm idop aku,kite yg lebih2 die wat biase jew.skg die pown da ade penggnti,hope die happy la ngn pasngan die 2.Ya Allah,sumpah aku rase lega dpt luahkan ape yg aku rase skg....

4 comments:

  1. sedeyhhhh :(
    sye harap awk akan dpt kekuatan tuk
    membgunkan diri awk semula
    be strong girllsss !

    ReplyDelete
  2. dik...da la...i know it was hard 4 us to be lonely...but u must too show that u was strong...
    yeah...kekadang...ap yg kita dpt..x seindah yang kita impikan...bout ur family...iknow that ur family love u so much...n bout ur love...kat luar tu banyak lagi..aina baru 18...panjang lagi perjalanan..jodoh tu tetap ad dikk..go kay..i know u can do it..

    ReplyDelete